Ballhorn: Alphabete orientalischer und occidentalischer Sprachen

Friedrich Ballhorn:  Alphabete orientalischer und occidentalischer Sprachen [2nd ed.] (Leipzig: Brockhaus 1844)

Friedrich Ballhorn:  Alphabete orientalischer und occidentalischer Sprachen(Leipzig: Brockhaus 1847)

Friedrich Ballhorn:  Alphabete orientalischer und occidentalischer Sprachen: Zum Gebrauch für Schriftsetzer und Correctoren. Fünfte, vermehrte Auflage (Leipzig: Brockhaus 1852)

• Digitized: Internet Archive (Book from the collections of: New York Public Library , digitizing sponsor: Google)

Friedrich Ballhorn: Alphabete, orientalischer und occidentalischer Sprachen. Achte, vermehrte Auflage (Leipzig: F. A. Brockhaus 1859)

• Digitized:
    > Internet Archive (Book contributor and digitizing sponsor: Boston Public Library)
    Internet Archive (Book from collections of Stanford University, digitizing sponsor: Google)

Friedrich Ballhaus: Alphabete orietalischer und occidentalischer Sprachen. [11th ed.] (Leipzig: F. A. Brockhaus 1873)

Friedrich Ballhorn: Alphabete orientalischer und occidentalischer Sprachen [12th ed.] (Nürnberg: Verlag von Hermann Ballhorn 1880)

• Digitized:
    > Internet Archive (Book from the collections of: Harvard University, digitizing sponsor: Google)
    > Internet Archive (Book from the collections of: Oxford University,  digitizing sponsor: Google)

English version:
Friedrich Ballhorn: Grammatography. A manual of reference to the alphabets of ancient and modern languages (London: Truebner & Co. 1861)

• Digitized:
    > Internet Archive (Book contributor: Harold B. Lee Library, digitizing sponsor: Brigham Young University)
    > Internet Archive (Book contributor: Cornell University Library, digitizing sponsor: MSN)
Dieser Beitrag wurde unter archive.org abgelegt und mit , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.