Elliott: Views in India, China and on the shores of the Red Sea

[Robert Elliott/Emma Roberts:] Views in India, China, and on the shores of the Red Sea; drawn by Prout, Stanfield, Cattermole, Purser, Cox, Austen, &c., from original sketches by Commander Robert Elliott. With descriptions by Emma Roberts. (London: H. Fisher, R. Fisher & P. Jackson [1835])

• Digitized
    • v. 1: HATHI Trust (original from Harvard University)
    • v. 2: HATHI Trust  (original from University of California)
  • Bibliographic reference: Lust 219
  • No copy listed in Wiener Chinabibliographie

German version:
Robert Elliott/Emma Roberts/Jacob Edwin Stahlschmitt (transl.): Ansichten von Ost-Indien, China und den Ufern des Rothen Meeres (London, H. & R. Fisher & P. Jackson [1835])

• Digitized: (v. 1 & v. 2 bound together) HATHI Trust (original from University of Michigan)
Dieser Beitrag wurde unter digital, HATHI Trust, Not in WCB abgelegt und mit , , , , , , verschlagwortet. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.